اخبار روزفناوری

تریلر بازی Apex Legends ‘Shockwave’ منتشر شد

تریلر بازی Apex Legends ‘Shockwave’ منتشر شد

Respawn Entertainment تریلر جدید بازی Shockwave را برای به نمایش گذاشته است. Apex Legendsکه امروز منتشر شد. به‌روزرسانی جدید Shockwave قرار است در 6 آگوست 2024 منتشر شود و وب‌سایت EA پست جدیدی درباره انتظارات از آن دارد.

همراه با این به‌روزرسانی، یک ویژگی کاملاً جدید به نام Trios Revival ارائه می‌شود. این یک پیچ جدید و هیجان انگیز برای احیای بازی فراهم می کند. تا زمانی که یکی از هم تیمی هایتان زنده است، می توانید بدون استفاده از بنر یا بیکن های ریسپون در بازی مجددا اسپپ کنید. با زنده ماندن هم تیمی، شما به طور خودکار پس از مدت زمان معینی دوباره اسپین می کنید. با این حال، تایمر respawn شما با هر مرگ و هر دور نبرد افزایش می‌یابد.

اگر شما و یکی دیگر از هم تیمی هایتان به طور همزمان از کار بیفتید، همزمان با اولین تایمر موجود مجدداً شروع به کار خواهید کرد. هر هم تیمی زنده ای می تواند به سرعت بخشیدن به تایمر respawn کمک کند می تواند با انجام اقدامات تهاجمی مانند حمله به حریفان، سرنگونی دشمنان یا از بین بردن آنها، سرعت تایمر را افزایش دهد.

ویژگی Trios Revival پس از انتشار به‌روزرسانی Shockwave در Apex Legends در دسترس خواهد بود. Straight Shot نیز اندکی پس از اولین رویداد فصل، ویژگی Revival را دریافت خواهد کرد.

در کنار به‌روزرسانی جدید Shockwave، یک نقشه کاملاً جدید به نام E-District ارائه می‌شود. این نقشه “برای عمودی بودن و اقدام فوری و مداوم ساخته شده است.” اخبار بیشتر در مورد نقشه E-District در تاریخ 2 آگوست در وبلاگی به نام “به E-District خوش آمدید” منتشر خواهد شد که یک نمای کلی از تمام جزئیات ارائه می دهد.

با آپدیت Shockwave، Apex Legends یک سلاح جدید به نام Akimbo نیز دریافت خواهد کرد. برای به دست آوردن آن، باید دو دستگاه P2020 یا دو موزامبیک دوگانه داشته باشید که به طور خودکار شما را در حالت Akimbo قرار می دهند.

با ورود به آکیمبو، هر دو P2020 و موزامبیک از شلیک خودکار و افزایش سرعت آتش بهره مند خواهند شد. اگر روی یکی از سلاح‌ها ضمیمه‌هایی داشته باشید، به طور خودکار روی سلاح دیگر منعکس می‌شوند. با این حال، اپتیک غیرفعال خواهد شد. اندازه مجله برای سلاح ها نیز دو برابر خواهد شد، اما این منجر به زمان بارگذاری مجدد طولانی تر می شود. می‌توانید با تغییر دادن شلیک انتخابی Akimbo، که سلاح دوم را در غلاف قرار می‌دهد و اپتیک سلاح مجهز شما را دوباره فعال می‌کند، انصراف دهید.

 به‌روزرسانی جدید همچنین شامل Welcome Pass می‌شود که دارای مجموعه‌ای از چالش‌ها است که برای کمک به بازیکنان جدید طراحی شده‌اند تا برخی از مهارت‌های اساسی مورد نیاز برای موفقیت در Apex Legends را بیاموزند. این به‌روزرسانی چیزهای بیشتری برای ارائه دارد که طی روزهای آینده فاش می‌شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا